Leave a comment

勞力是無止境(二)

勞力士你見過嗎?我見過我真係見過!他就是在我老豆手上。
九七前,他是一名大廚。當時,香港股票市場繁榮。很多人靠它賺了很多; 連做廚師的也受惠,因為有人畀tip屎。  他説:「當然要有隻勞,耍樂時要畀人見到嗎。」
九七後,大酒樓執完一間又一間( 咦,乜今似而家!)。我老豆就…唉…傷心嘅事唔好睇,要提就提啲更傷心嘅事。有人問我老豆「凌生,你隻A貨邊度買架?」
見這手錶,我心中一直有一大疑問:勞出名在防水度極高,但其實有幾多人真係戴來潛水?
就是這疑問,驅使我創作這新系:Can Dive(不防水的潛水錶)。上一代嘅勞可能只代表你有沒有錢,但新一代嘅勞,不是應該追求另一社會地位嗎?

我們覺得新”勞”的定義: http://alchemisthk.com/about-us/
不防水的潛水錶: http://alchemisthk.com/product-category/all/can-dive-series/

diving

你今日潛左水嗎??

另外, 十分感謝wtc more 的邀請,

Alchemist Creations 第一間以環保為主題的期間限定店明天登陸銅鑼灣啦!!
期間限定店詳情如下:
地店: 銅鑼灣wtc more P1 中庭
日期: 即日至 8月 31日
時間: 上午11時至晚上9時

我們的story teller會慢慢講故他畀你聽, 快D去la~~




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *